Kurs kolor korekcji dla Kursantów - DOGRYWKOWA PROPOZYCJA

Dogrywkowa propozycja TYLKO dla Kursantów kursu “od zera do bohatera”.

Po zakupie otrzymasz nowy kurs “zaawansowana kolor korekcja”. To blisko 70 lekcji związanych tylko z tym tematem.

Oferta ważna jest do piątku 17 lutego.

Cena 197 złotych zamiast 397 złotych.

Lista lekcji dostępna jest pod formularzem. Na samym dole strony.

Podsumowanie Twojego zamówienia
397,00zł
Produkt Cena
Kurs online - Kolor korekcja w DaVinci Resolve  × 1 397,00
Cena 397,00
Suma 397,00

Dane Kursanta

Dane płatności

Informacje dodatkowe

Twoje zamówienie

Produkt Kwota
Kurs online - Kolor korekcja w DaVinci Resolve  × 1 397,00
Kwota 397,00
Łącznie 397,00

Bezpieczna płatność poprzez:

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Wstęp
O kursie
Projekt i pliki źródłowe

Praca pomiędzy programami do edycji wideo
Eksport z Premiere – Jak najcześniej robią XML
Eksport z Premiere – Jak warto robić XML
Import do Resolve
Dodanie referencji wideo w Resolve
Eksport z Premiere jako plik
Import do Premiere po kolor korekcji w Resolve

Zanim zaczniemy
8 vs 10 bit
Kompresja

Praca z kolorem
Omówienie Interfejsu Zakładki Color
Czym jest kontrast?
Koła kolorów – porównanie działania
Color Wheels vs Log Wheels – Kiedy warto stosować
Color Boost vs Saturacja – Kiedy i jak?
Przestrzeń barwna
Ważne kolory

Praca z wykresami
Omówienie i ustawienia wykresów
Mity związane z wykresami
Waveform – Normalizacja, kontrast, balans
Wykres RGB Parade – Popawny balans bieli
VectorScope – Odpowiednia praca z kolorem

Mechanika pracy
Node jak pracować / jak działają
Node – workflow
Paralel node – node rówlonegły
Kopiowanie node
Stills i Luma Wipe – Kopiowanie Node i Dopasowanie Ujęć
Local i Remote Grades
Grupowanie Plików
PowerGrade – Globalne ustawienia kolor korekcji
Looks – Predefiniowane ustawienia color gradingu
LUTs i ich wykorzystanie
LUTs – polecane przeze mnie
Kolor korekcja całego timeline

Primary
Poprawna ekspozycja nagrań – Na co zwracać uwagę
Normalizacja za pomocą kół kolorów
Normalizacja za pomocą RGB Bars
Normalizacja za pomocą krzywych
Luma mix
Metody na balans bieli

Dopasowanie ujęć
Wipe Timeline – Dopasowanie ujęć.
Split Screen – Dopasowanie ujęć.
Lightbox – Dopasowanie ujęć i przegląd osi czasu
Split Screen – Pozostałe ustawienia
Automatyczne dopasowanie ujęć z różnych ujęć
Ręczne dopasowanie ujęć z różnych ujęć

Przydatny workflow
Skróty klawiszowe w zakładce Color
Metoda na kontrast – Wersje
Wersje kolor korekcji
Tricki ułatwiające prace
Dlaczego eksport wygląda inaczej niż podczas edycji?

Secondary
Kiedy Qualifer a kiedy krzywe jeśli chodzi o zmianę kolorów
Omówienie histogramu w krzywych
Krzywa Hue vs Hue
Krzywa Hue vs Sat
Krzywa Hue vs Lum
Krzywa Lum vs Sat
Krzywa Sat vs Sat
Łączenie krzywych dla lepszego efektu
Power Windows – Maski
Tracker
Wybicie bohatera za pomocą maski
Color Warper
Qualifier – Zmiana Wody
Maskowanie i śledzenie
Poprawa nagrań – Soft Clip – Jak wydobyć informacje w trudnych sytuacjach

Narzędzia
Redukcja szumów w wersji STUDIO
Alternatywna redukcja szumów w darmowej wersji
Praca z color checker
Wykorzystanie Magic Mask
Poprawa obrazu za pomocą Depth Map
Face refine

Case Study
Jak retuszować rozświetloną twarz
Praca z logarytmicznymi profilami
Poprawna ekspozycja postaci
Poprawa nieba za pomocą krzywych
8 BIT – dobre maniery i praktyki działania
Sesje nagranie – praca nad ujęciami