Kurs kolor korekcji dla Kursantów

To zamknięta propozycja TYLKO dla Kursantów kursu “od zera do bohatera”.

Po zakupie otrzymasz nowy kurs “zaawansowana kolor korekcja”. To blisko 70 lekcji związanych tylko z tym tematem.

Oferta ważna jest do 31 stycznia.

Później kurs będzie miał swoją oficjalną premierę a jego cena będzie wynosić 397 złotych.

Wypełnij poniższy formularz zakupu, aby otrzymać dostęp do kursu. Lekcje kursu pojawią się z 1 lutego.

Lista lekcji dostępna jest pod formularzem. Na samym dole strony.

Podsumowanie Twojego zamówienia
147,00zł
Produkt Cena
Kurs online - Kolor korekcja w DaVinci Resolve
  × 1
347,00147,00
Cena 147,00
Suma 147,00

Dane Kursanta

Dane płatności

Informacje dodatkowe

Twoje zamówienie

Produkt Kwota
Kurs online - Kolor korekcja w DaVinci Resolve
  × 1
347,00147,00
Kwota 147,00
Łącznie 147,00

Bezpieczna płatność poprzez:

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Wstęp
O kursie
Projekt i pliki źródłowe

Praca pomiędzy programami do edycji wideo
Eksport z Premiere – Jak najcześniej robią XML
Eksport z Premiere – Jak warto robić XML
Import do Resolve
Dodanie referencji wideo w Resolve
Eksport z Premiere jako plik
Import do Premiere po kolor korekcji w Resolve

Zanim zaczniemy
8 vs 10 bit
Kompresja

Praca z kolorem
Omówienie Interfejsu Zakładki Color
Czym jest kontrast?
Koła kolorów – porównanie działania
Color Wheels vs Log Wheels – Kiedy warto stosować
Color Boost vs Saturacja – Kiedy i jak?
Przestrzeń barwna
Ważne kolory

Praca z wykresami
Omówienie i ustawienia wykresów
Mity związane z wykresami
Waveform – Normalizacja, kontrast, balans
Wykres RGB Parade – Popawny balans bieli
VectorScope – Odpowiednia praca z kolorem

Mechanika pracy
Node jak pracować / jak działają
Node – workflow
Paralel node – node rówlonegły
Kopiowanie node
Stills i Luma Wipe – Kopiowanie Node i Dopasowanie Ujęć
Local i Remote Grades
Grupowanie Plików
PowerGrade – Globalne ustawienia kolor korekcji
Looks – Predefiniowane ustawienia color gradingu
LUTs i ich wykorzystanie
LUTs – polecane przeze mnie
Kolor korekcja całego timeline

Primary
Poprawna ekspozycja nagrań – Na co zwracać uwagę
Normalizacja za pomocą kół kolorów
Normalizacja za pomocą RGB Bars
Normalizacja za pomocą krzywych
Luma mix
Metody na balans bieli

Dopasowanie ujęć
Wipe Timeline – Dopasowanie ujęć.
Split Screen – Dopasowanie ujęć.
Lightbox – Dopasowanie ujęć i przegląd osi czasu
Split Screen – Pozostałe ustawienia
Automatyczne dopasowanie ujęć z różnych ujęć
Ręczne dopasowanie ujęć z różnych ujęć

Przydatny workflow
Skróty klawiszowe w zakładce Color
Metoda na kontrast – Wersje
Wersje kolor korekcji
Tricki ułatwiające prace
Dlaczego eksport wygląda inaczej niż podczas edycji?

Secondary
Kiedy Qualifer a kiedy krzywe jeśli chodzi o zmianę kolorów
Omówienie histogramu w krzywych
Krzywa Hue vs Hue
Krzywa Hue vs Sat
Krzywa Hue vs Lum
Krzywa Lum vs Sat
Krzywa Sat vs Sat
Łączenie krzywych dla lepszego efektu
Power Windows – Maski
Tracker
Wybicie bohatera za pomocą maski
Color Warper
Qualifier – Zmiana Wody
Maskowanie i śledzenie
Poprawa nagrań – Soft Clip – Jak wydobyć informacje w trudnych sytuacjach

Narzędzia
Redukcja szumów w wersji STUDIO
Alternatywna redukcja szumów w darmowej wersji
Praca z color checker
Wykorzystanie Magic Mask
Poprawa obrazu za pomocą Depth Map
Face refine

Case Study
Jak retuszować rozświetloną twarz
Praca z logarytmicznymi profilami
Poprawna ekspozycja postaci
Poprawa nieba za pomocą krzywych
8 BIT – dobre maniery i praktyki działania
Sesje nagranie – praca nad ujęciami